Κυριακή 2 Μαΐου 2010

Τελικά ποιές ενέσεις πονάνε περισσότερο;

Η αλήθεια είναι οτι δεν έχω μεγάλη προσωπική εμπειρία απο ενέσεις . Μου έχουν κάνει μόνο αντιβιοτικές πριν απο 2 χρόνια περίπου και τον αριθμό 5 (μια κάθε μέρα) . Ότι εμπειρία έχω σχετικά με τις ενέσεις είναι απο μαρτυρίες φίλων που έχω κάνει . Έχω κάνει κυρίως παυσίπονες - αναλγητικές και μυοχαλαρωτικές ενέσεις .
Οι αντιβιοτικές που μου έκαναν δε πονούσαν ιδιαίτερα ήταν διάφανο το υγρό και δε κατάλαβα σχεδόν τίποτα όταν μου έκαναν τις ενέσεις . Μικρό πόνο ένιωσα μόνο στη τελευταία που την έκανα μόνος μου και "έπεσε" κοντά σε προηγούμενη.

Απ' ότι ξέρω οι αναλγυτικές πονάνε λιγάκι.


Θα ήθελα τα σχόλια σας απο τη προσωπική σας εμπειρία ή και μαρτυρίες φίλων σας για τις ενέσεις

Καλημέρα σε όλους και όλες και καλό μήνα



9 σχόλια:

  1. Κατά την γνώμη μου οι ενέσεις τύπου πενικιλίνης που είναι σε σκόνη που πρέπει να υγροποιηθεί πονάνε περισσότερο. Ο πόνος βέβαια είναι υποκειμενικός δεν τον νοιώθουν όλοι με τον ίδιο τρόπο. Εγώ πάντως δεν έχω αυτό το φετίχ αλλά μπορώ να εκφράσω άποψη γιατί το έχει ο σύντροφος μου και παίζω πολύ συχνά τον ρόλο της νοσοκόμας αφού στην σχέση μας ταμπού και αναστολές δεν έχουν θέση. Θέλω να πω λοιπόν πως ο καλός μου δεν έχει ιδιαίτερη προτίμηση σε κάποιο συγκεκριμένο φάρμακο και με σκέτο νεράκι είναι ευχαριστημένος αρκεί να τηρηθούν κατά γράμμα οι σκηνοθετικές οδηγίες που μου έχει δώσει. Του αρέσει να το παίζει πως αυτός δεν θέλει, πως φοβάται την ένεση και με παρακαλάει να μην τον πονέσω. Εγώ φυσικά πρέπει να φοράω στολή νοσοκόμας και να του συμπεριφέρομαι τρυφερά σαν να είναι μικρό παιδάκι.
    Βρήκα αυτό το blog από ένα link που υπάρχει στο blog Ενδομυϊκές ενέσεις. Και πραγματικά χάρηκα που αρχίζουμε επιτέλους και στην χώρα μας να συζητάμε για τα σεξουαλικά θέλω μας χωρίς να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας έστω κι αν βοηθά η ανωνυμία που προσφέρει το internet σ’ αυτό.
    Αν μου επιτρέπεις μόνο έχω να κάνω μερικές παρατηρήσεις που αφορούν στην αισθητική του blog, αυτό το μαύρο φόντο με τα λευκά γράμματα είναι πολύ gothic κατά την γνώμη μου και κάνει τα κείμενα δυσανάγνωστα. Αν επέλεγες κάποιο άλλο πρότυπο ίσως το blog να γινόταν θελκτικότερο Δες το http://apmarina.blogspot.com/ πόσο ευκολοδιάβαστο είναι. Επίσης νομίζω ότι όλες αυτές οι ψηφοφορίες είναι περιττές δεν χρησιμεύουν σε τίποτα όπως περιττή είναι και η χρήση των greeklish στο chat και στις αναρτήσεις.
    Αυτά και συγνώμη για την πολυλογία μου
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α και κάτι τελευταίο που μόλις το είδα. Όταν κάνεις ένα blog προοδευτικό υποτίθεται και τα σχόλια των αναγνωστών σου πρέπει να περάσουν από την έγκρισή σου για να δημοσιευτούν (λογοκρισία το λένε αυτό) τότε μάλλον κάτι δεν έχεις δει σωστά φίλε μου.
    Φιλικά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητή Μαρία ,
    σε ευχαριστώ για τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σου.Θα σταθώ μόνο στο θέμα "λογοκρισία".
    Αρχικά φτιάχνοντας το blog έθεσα αυτό το περιορισμό έτσι ώστε να αποτρέψω υβριστικά σχόλια και ανέβασμα παράνομου υλικού που πολλές φορές καλοθελητές ή ανάγωγοι πράτουν στα blog. Δεν έχω δυστυχώς τη δυνατότητα να παρακολουθώ το blog κάθε στιγμή της ημέρας γιατί εργάζομαι και ταξιδεύω αρκετά.
    Κλείνοντας χαίρομαι που έχεις αποδεχθεί το φετίχ του συντρόφου σου και συμμετέχεις γιατί και εγώ ΔΕ πιστευω στα taboo και τις ετικέτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το πόσο πονάει μια ένεση εξαρτάται από το φάρμακο αλλα και από αυτόν που την κάνει.Από τον τρόπο δηλαδή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχεις δίκιο αγαπητέ φίλε/η .
    Γραψε μας αν θέλεις τη δική σου εμπειρία ως σχόλιο και θα τη δημοσιευσω σε ξεχωριστή ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λόγω προβλήματος υγείας έχει δοκιμάσει ο πωπός απ'όλα....
    και μπορώ να σας πω ότι δεν είναι και λίγα τα φάρμακα που πονάνε. Θα σας αναφέρω ανάλογα
    με την ένταση του πόνου από την περισσότερη προς τη λιγότερη επώδυνη ένεση.
    Dalacin ++++ 4ml
    Neurobion +++ 3ml
    Prezolon +++ 1ml
    Articlox +++ 2ml
    Roiplon +++ (Δεν ξέρω αν κυκλοφορεί ακόμα, ήταν ελαιώδης και έπρεπε να σε τρυπήσουν με πολύ χοντρή βελόνα)
    Egicalm ++ 5ml
    Briklin ++ 2ml
    Zantac + 2ml
    Apotel - 5ml
    Muscoril - 2ml
    Voltaren - 3ml
    Μετά από τις ενέσεις με τα αντιβιοτικά (Dalacin-Briklin), ο πισινός είχε κρομπαλάκια και πόναγε για κανά εξάμηνο.
    Οι βιταμίνες (Neurobion-Articlox) τσούζουν πολύ....Σίδηρο (Ferrum) δεν έχω κάνει αλλά άμα μελανιάζει τόσο πολύ
    θα προσπαθήσω να το αποφύγω.
    Τελικά από την εμπειρία μου που δεν είναι και μικρή - σουρωτήρι μου τον έχουν κάνει-δεν έχει σημασία η ποσότητα
    του φαρμάκου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σου έχουν κάνει όλα τα παραπάνω φάρμακα?
    Απίστευτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περισσότερο πονάνε τα αντιβιοτικά σε σκονη πχ Amoxil δεύτερο το apotel και τρίτη η Β12

    ΑπάντησηΔιαγραφή