Σάββατο 17 Απριλίου 2010

Το Φετίχ μου με τις Ενέσεις

Προσπαθώ όλα αυτά τα χρόνια να θυμηθώ πως ξεκίνησε το φετίχ με τις ενέσεις σε εμένα . Ειλικρινά δε θυμόμουν μέχρι που εχθές το βράδυ έφαγα ένα φλασάκι ενώ καθόμουν μπροστα στον υπολογιστή μου . Σίγουρα θα σας φαίνεται παράξενο αλλά όλα ξεκίνησαν ένα μεσημέρι της άνοιξης αρκετά χρόνια πριν (μη φανταστείτε μόλις 15) . Βρισκόμουν με τους γονείς και τους φίλους τους στο εξοχικό μας όπου και το ούζο ήταν ο κύριος λόγος της συνάθροισης . Η μητέρα μου είχε μια φίλη η οποία πραγματικά ήταν φωτιά και λαύρα και όταν τα έπινε λιγάκι τα έλεγε έξω απο τα δόντια . Ενώ λοιπόν βρισκόμουν ανέμελος και χαιρόμουνα τις στιγμές που τόσο απλόχερα η άνοιξη μου προσέφερε πηγαίνω στο τραπέζι και ακούω ένα διάλογο περί προβλημάτων της κυρίας με τη μέση της . Εξηγούσε στη παρέα οτι κατά καιρούς υποφέρει απο οσφυαλγία και οτι δε ξέρει τι να κάνει , και οτι τις τελευταίες ημέρες νοιώθει έντονη ενόχληση και πόνο .
Συμπληρωματικά ανέφερε οτι τις προηγούμενες φορές το πρόβλημα ήταν πιο ήπιο απ' ότι τώρα .  Μας περιέγραψε χωρίς περικοπές οτι δε μπορούσε άλλο τα χάπια που έπερνε και οτι την ενοχλούσαν στο στομάχι .  (Μέχρι στιγμής δεν είχα βρει κανένα ενδιαφέρον στη συζήτηση και άρχιζα να βαριέμαι) . Η Μαρία (επίμαχη milfara) ενώ σηκώθηκε να πάει στη τουαλέτα ένοιωσε μια πολύ έντονη αδιαθεσία και πόνο στη μέση και αμέσως κινητοποίθηκαν όλοι να τη βοηθήσουν .
"Η μόνη λύση είναι να κάνεις ενέσεις" είπε μια κυρία της παρέας "εγώ μόνο έτσι μπόρεσα και σηκώθηκα..." Αμέσως συμφώνησε λέγοντας οτι αυτό θα ήταν το καλύτερο για τη περίπτωση της. 
Εγώ συνέχισα , ακόμα τότε, να μη βρίσκω κανένα ενδιαφέρον στη συζήτηση και έτσι έφυγα λέγοντας οτι πάω μια βόλτα στη θάλασσα .
Επιστέφοντας ήμουν αρκετα κουρασμένος και ήθελα να πάω να ξαπλώσω λίγο στο κρεβάτι μου .
Ενώ έφτασα στο σπίτι όλοι βρίσκονταν στην αυλή και συζητούσαν σε έντονο ύφος για πολιτικά θέματα.

Έλειπε μόνο η κυρία Μαρία και η κυρία Άννα .Σημασία δε μου έδωσε κανένας και έτσι ανέβηκα γρήγορα τη σκάλα  για να πάω στο δωμάτιο μου .
Όταν έφτασα η πόρτα ήταν ανοιχτή και στο σπίτι δεν ήταν κανένας . Η μυρωδιά του οινοπνεύματος ήταν έντονη στο χώρο . Πήγα στη κουζίνα και εκεί βρήκα 2 φυαλίδια απο ενέσεις άδεια . Ήπια νερό και συνέχισα για το δωμάτιο μου . Πηγαίνοντας άκουσα ομιλίες... ήταν οι 2 κυρίες οι οποίες βρίσκονταν στο δωμάτιο μου . Η κυρία Μαρία ήταν ξαπλωμένη μπρούμητα και είχε κατεβάσει το εσώρουχό της μέχρι τα γόνατα έτοιμη για τις ενέσεις που θα της έκανε η κυρία Άννα . Σχολίαζαν πως "οι ενέσεις αυτές πονάνε αλλά είναι οτι πρέπει για να γίνεις καλά"
Οι γλουτοί της ήταν υπέροχοι έτοιμοι να δεχτούν 2 ενέσεις για ανακούφιση.....
Κρυφοκοίταξα έξω απο το δωμάτιο ,  η πρώτη ένεση πραγματικά τη ταρακούνησε αρκετά της την έκανε απότομα και φοβήθηκε ενώ όταν της έβαζε το φάρμακο έλεγε ότι πονούσε αρκετά .
Δεν άντεξα στη δεύτερη ένεση μπήκα (κατα λάθος) στο δωμάτιο και είδα τα πάντα από κοντά με τη δικαιολογία οτι "είμαι μικρό παιδί".
Η  ένεση μπήκε στον άλλο γλουτό και το φάρμακο (κίτρινου χρώματος) κύλησε αργά μέσα στο γλουτό .  Η στιγμή ήταν φοβερή μια γοητευτικότατη milf έκανε ένεση στο γλουτό της μπροστά μου .

Κάπως έτσι ξεκίνησε το φετίχ μου . Με ερέθιζε πάντα η ιδέα μιας ένεσης από τότε και ειδικά σε ωραίους γλουτούς....



Θα ήθελα να σχολιάσετε αλλά και να γράψετε τη δικιά σας εμπειρία και το πως ξεκίνησε το φετίχ σας με τις ενέσεις



10 σχόλια:

  1. Αχ αυτό το παρελθόν μας φίλε μου μας έχει σημαδέψει κανονικότατα.
    Εγώ είμαι 32 χρονών κι έχω αυτό το φετιχ από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου χωρίς όμως να ξέρω ή να μπορώ να συνειδητοποιήσω πως μου προέκυψε. Ερεθίζομαι πάντως αφάνταστα όταν μου κάνουν ενέσεις και πολλές φορές αυτοϊκανοποιούμαι κάνοντας μόνη μου ενέσεις στον εαυτό μου. Ερεθίζομαι ακόμα κι όταν κάνω ενέσεις σε άλλους ανεξαρτήτως φύλου αν και σαν γυναίκα έχω μια ιδιαίτερη προτίμηση στα αντρικά οπίσθια.
    Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελενη καλησπερα το ιδιο φετιχ εχω κι εγω να κανω ενεσεις σε γυναικες αν σε ενδιαφερει περιμενω ε μαιλ ευχαριστω

      Διαγραφή
  2. Αγαπητή Ελένη,
    σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου και τη συμμετοχή σου στο blog.
    Εγώ προτιμώ να κάνω ενέσεις σε γυναίκες αλλά και όσες φορές μου έχουν κάνει μπορώ να πω οτι δεν ήταν άσχημα.Θα ήθελα να σε ρωτήσω τι ενέσεις έχεις κάνει,ποιές προτιμάς και γιατί;

    Υ.Γ.Αν θέλεις μπορείς να μου στείλεις την εμπειρία σου (στο email μου)και να αναρτηθεί σαν ξεχωριστό θέμα στο blog έτσι ώστε να λάβεις και τα δικά σου σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε injectionlover η διαφορά μας απ’ ότι μπορώ να καταλάβω απ’ αυτά που γράφεις πως σ’ εσένα αρέσει να κάνεις ενέσεις σε κοπέλες, ενώ εγώ προτιμώ να μου κάνουν ενέσεις άντρες κυρίως. Βέβαια αυτό είναι λίγο δύσκολο γιατί από τη μία ντρέπομαι να ομολογήσω το βίτσιο μου κι από την άλλη οι άντρες δεν χαμπαριάζουν από νοσηλευτική οπότε και να το έλεγα πάλι δεν θα γινόταν τίποτα. Αρκούμε λοιπόν στην φροντίδα της μάνας μου που με μένα που έμπλεξε αναγκάστηκε να μάθει να κάνει ενέσεις . Ναι μένω ακόμα με τους γονείς μου που φυσικά νομίζουν πως είμαι λιγάκι φιλάσθενη και επειδή τάχα μου έχω ευαίσθητο στομάχι δεν τα πάω καλά με τα χάπια οπότε ακόμα και για ένα απλό πονοκέφαλο πρέπει να κάνω ένεση για να μου περάσει.
    Κι έρχομαι τώρα στην ερώτηση σου για το τι σκευάσματα προτιμώ. Λοιπόν το Apotel το έχω ξεφτιλίσει παρ’ ότι δεν πονάει σχεδόν καθόλου. Και voltaren έχω πάρει και ενέσεις σιδήρου έχω κάνει (αυτές πονάνε αλλά έχουν ένα αρνητικό, χρωματίζουν τον γλουτό και ο πωπός στο σημείο εκείνο μελανιάζει). Αντιβιοτικές έχω κάνει μόνο όταν πραγματικά χρειάστηκε μου τις έγραψε γιατρός vekfazolin λεγόταν αν θυμάμαι καλά, ήταν σε σκόνη που έπρεπε να υγροποιηθεί με ορό και ήταν τόσο επώδυνες που παρ’ όλο το βίτσιο μου όταν η νοσοκόμα μου κάρφωνε την βελόνα κάθε 8 ώρες παρακαλώ με άκουγε η γειτονιά. Ήμουν βέβαια μικρή τότε αλλά το θυμάμαι πολύ έντονα.
    YΓ. Το Site Ενδομυϊκές Ενέσεις είναι πολύ κατατοπιστικό δεν είχε πέσει στην αντίληψη μου αλλά είναι πολύ καλοφτιαγμένο. Υποθέτω πως ξέρεις την κοπέλα που το έφτιαξε.
    Αυτά για την ώρα θα επανέλθω.
    Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητή Ελένη ,
    κατάλαβες πολύ σωστά προτιμώ κυρίως να κάνω ενέσεις σε κοπέλες. Θα συμφωνήσω μαζί σου οτι οι άντρες δε σκαμπάζουνπολλά απο νοσηλευτική , εγώ όμως μέσω των εμπειριών που είχα
    (δεν έχω κάνει ενέσεις ως ερωτικό φετίχ απλά υπήρχε ανάγκη) τελειοποίησα τη γνώση μου σε αυτό . Έχω κάνει αρκετές ενέσεις και από διάφορα είδη.
    Σε ότι αφορά το Apotel αυτό που εγώ ήξερα είναι οτι πονάει αρκετά αλλά μάλλον είσαι σκληρό καρύδι. Οι ενέσεις σιδήρου ,Articlox φαντάζομαι, όντως πονάνε πάρα πολύ γιατί το φάρμακο είναι πηχτό και οι μελανιές που κάνουν
    κρατάνε για πολύ καιρό.
    Απο τα λεγόμενα σου αντιλλαμβάνομαι οτι προτιμάς τις ενέσεις που πονάνε περισσότερο σωστά;
    Σε ότι αφορά την ομολογία του βίτσιου σου και εγώ δε το ομολογώ και για μένα είναι δυσκολότερο να το ικανοποιήσω εσύ έχεις βρει ένα τρόπο.
    Το site Ενδομυικές Ενέσεις είναι πάρα πολύ καλό και γι' αυτό το έβαλα για να μπορεί ο καθένας να διαβάζει το πως μπορεί να κάνει με ασφάλεια ενέσεις.
    Όχι δε γνωρίζω τη κοπέλα νομίζω όμως οτι έχει κάνει εξαιρετική δουλειά.
    Ελπίζω να επανέλθεις σύντομα με νέα σχόλια και εμπειρίες.


    Υ.Γ. Οι γονείς σου ή οι γιατροί δε σκέφτηκαν οτι θα μπορούσες να πάρεις υπόθετα αντί για ενέσεις;
    Πως το χειρήστηκες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ injectionlover
    Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις σου είναι : Θέλω να με πονάει λιγάκι η ένεση αλλά όχι και πάρα πολύ, δεν είμαι και τόσο «σκληρό καρύδι» το αντίθετο θα έλεγα. Για τα υπόθετα τώρα που λες δεν το χειρίστηκα καθόλου εγώ και κανένας άλλος δηλαδή αφού την μοναδική φορά που χρειάστηκα γιατρό και είπα το ψέμα πως έχω ευαισθησία στο στομάχι η πρώτη του επιλογή ήταν να μου γράψει ενέσεις κι εγώ το έπαιζα τάχα μου δήθεν μου πως δεν θέλω, κι η μάνα μου έλεγε «αν χρειάζεται ενέσεις γιατρέ ενέσεις θα κάνει…» όπως κι έγινε δηλαδή κι ας πονούσα κι ας διαμαρτυρόμουν στ’ αλήθεια μετά που έφαγα την πρώτη και μέχρι να τελείωση η 12άδα είχα αποβάλει εντελώς μα εντελώς λέμε το βίτσιο μου που δυστυχώς όμως μετά παρέλευση εξαμήνου επανήλθε δριμύτερο. Όσο αφορά τώρα αυτό που λες πως εγώ έχω βρει έναν τρόπο να ικανοποιώ το βίτσιο μου θα σου πω πως αυτός δεν είναι και ο καλύτερος αφού το να μου κάνει ενέσεις η μάνα μου δεν εκπληρώνει σε τίποτα την φαντασίωση μου και μόνο κλείνοντας σφιχτά τα μάτια βογκώντας και σκεπτόμενη τα αλλότρια που ντρέπομαι να τα γράψω σε ένα ανοικτό φόρουμ έστω κι αν απευθύνεται σε ενηλίκους μπορώ λιγουλάκι να ικανοποιηθώ.
    Αυτά για την ώρα με τα δικά μου που χρειάζονται μια ξεχωριστή ανάρτηση « Τα βίτσια και τα πάθη της 32χρονης Ελένης που μένει ακόμα με την μάνα της» για να αναλυθούν…
    Φιλιά έως ότου επανέλθω.
    Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητή Ελένη,
    εγώ πραγματικά δεν επιθυμώ να αποβάλλω το βίτσιο,φετίχ που έχω . Δε προσπάθησα ποτέ και η αλήθεια είναι ότι μερικά πράγματα που προσφέρουν ευχαρίστηση και ταυτόχρονα δε βλαπτουν τους άλλους δε βρίσκω το λόγο να τα σταματήσω . Δυστυχώς ούτε και εγώ έχω καταφέρει ακόμα να εκπληρώσω πλήρως αυτή μου την επιθυμία. Όσο ζω ελπίζω όμως.
    Σε ότι αφορά τη ξεχωριστή ανάρτηση με μεγάλη μου χαρά θα ήθελά να τη δημιουργήσω και αυτός είναι και ο κύριος σκοπός που δημιούργησα αυτό το blog.
    Αναμένω λοιπόν στο email μου την ανάρτηση σου που θα δημοσιευτεί το συντομότερο δυνατό.
    Πολλά φιλιά και σε περιμένω να επανέλθεις σύντομα με « Τα βίτσια και τα πάθη της 32χρονης Ελένης που μένει ακόμα με την μάνα της».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγω τρελενομαι να μου κανουν αλλα και να κανω!!κανενας που να ενδιαφερεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τρελενομαι να κανω ενεσεις σε γυναικες και να παιζουμε με τις βελονες αν ενδιαφερεται καποια ας επικεινωνηση megaspen@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή