Κυριακή 30 Μαΐου 2010

 Δημοσιεύω το σχόλιο του αναγνώστη σε ξεχωριστή ανάρτηση

Ανώνυμος είπε...
Θα ήθελα και εγώ να καταθέσω την εμπειρία μου με το φετιχ για τις ενέσεις
Γυρίζοντας από τις καλοκαιρινές μας διακοπές με τη γυναίκα μου που είμαστε παντρεμένοι 2 χρόνια τώρα ένιωσε ένα έντονο πόνο στα γεννητικά της όργανα και ύστερα από 2 ημέρες έκανε πολύ υψηλό πυρετό ο οποίος δεν έπεφτε με τίποτα.Έτσι αναγκάστηκα να καλέσω γιατρό στο σπίτι.Ο γιατρός ήρθε και η διάγνωση ήταν μάλλον ουρολοίμωξη. Της έδωσε αντιπυρετικά και της σύστησε να κάνει επειγόντως εξετάσεις για να δει τι ακριβώς έχει. Η γυναίκα μου βεβαίως το αμέλησε και η κατάστα ση χειροτέρεψε. Ο πυρετός έγινε υψηλότερος και οι πόνοι ανυπόφοροι. Πήγαμε σε ένα ιδιωτικό νοσοκομείο και τελικά αυτό που τη βασάνιζε ήταν πυελονεφρίτιδα . «Επειγόντως ισχυρή αντιβίωση αντιπυρετικά και παυσίπονα» είπε ο γιατρός και μου έδωσε τη συνταγή με τις δοσολογίες και τα φάρμακα.
Πηγαίνοντας στο φαρμακείο κατά την επιστροφή μας στο σπίτι βλέπω τη φαρμακοποιό να μου γεμίζει μια σακούλα με ενέσεις σύριγγες και κουτιά από χάπια.
Γυρίσαμε στο σπίτι και διάβασα στη γυναίκα μου τα φάρμακα και τις δοσολογίες . Η αντιβίωση ήταν 3 ενέσεις την ημέρα για 7 ημέρεςκαι βλέπουμε . Ενώ περίμενα αντίδραση από εκείνη για τις ενέσεις μου συμπλήρωσε μάλιστα ότι αν χρειαστεί θα κάνει κιάλλες αν είναι να γίνει καλά γρήγορα.Τη Τρίτη μέρα και ενώ ήταν πολύ καλύτερα πήρε τηλέφωνο το γιατρό και του ζήτησε άλλα παυσίπονα γιατί αυτά λέει την ενοχλούσαν στο στομάχι και μάλιστα του ζήτησε να της δώσει να κάνει ενέσεις που δεν την ενοχλούσαν . Έτσι και έγινε και ξαφνικά η φαρμακοποιός ερχόταν 3 φορές στο σπίτι και της έκανε σύνολο 5 ενέσεις κάθε μέρα.
Καθημερινά γινόταν όλο και καλύτερα αλλά οι ενέσεις ήταν πολλές και πονούσαν. Όλα τελικά πήγαν καλά και τελικά ανάρρωσε.
Μέχρι εδώ όλα καλά . Ποτέ μου δε φανταζόμουν ότι μπορεί να είχε αυτό το φετίχ (για το οποίο πραγματικά δε γνώριζα κάτι). Μέχρι που τον επόμενο μήνα έρχεται στο σπίτι και μου λέει ότι έχει έλλειψη βιταμινών και ότι η γιατρός της της έδωσε να κάνει κάτι πολύ καλές ενέσεις που βοηθούν στην ενέργεια του οργανισμού.
Εκεί που άρχισα να υποψιάζομαι κάτι έιναι όταν μου ζήτησε να μάθω να της κάνω εγώ τις ενέσεις γιατί προτιμούσε εμένα παρά τη φαρμακοποιό.
Όπως και έγινε όμως μετά από κάθε ένεση ήθελε να έχουμε σεξουαλική επαφή . Από τότε όλο και μου πετάει σπόντες πότε θα χρειαστεί να τη φροντίσω πάλι και τέτοια. Υποπτεύομαι ότι μάλλον έχει αυτό το φετίχ αλλά ντρέπομαι να το συζητήσω μαζί της περισσότερο για μη ντραπεί εκείνη. Τι να κάνω;
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου