Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Μια καλοκαιρινή ιστορία που μου έστειλε μια νέα φίλη του blog


Μια καλοκαιρινή ιστορία (part 1)

Αγαπητές φίλες και φίλοι

Το φετινό μου καλοκαίρι ήταν σίγουρα διαφορετικό απο τα προηγούμενα...
Κατα τη διάρκεια των διακοπών μου στα τέλη Ιουλίου βρέθηκα σε ένα πολυ όμορφο ακριτικό νησάκι με πολυ ωραίες αμμωδεις παραλίες.
Παρ´ όλα αυτα η τύχη δεν ήταν και πολυ με το μέρος μου φέτος.
Από την πρώτη μέρα τα πράγματα δεν ήταν και τόσο ευοίωνα...
Στο καράβι επικρατούσε πολικό ψύχος λόγω του air contrition το οποίο οφείλεται Εν μέρη για την ιστορία που μοιραζομαι μαζί σας
Απο το πλοίο λοιπόν κατέβηκα με μιας ελαφρας μορφής ψύξη που την οποία θεώρησα αμελητέα και ότι θα περνούσε με το πρώτο μπανάκι στη θάλασσα.
Το οποίο και δεν έγινε
Υστερα από μια γεμάτη μέρα ξαπλωσα το βράδυ να κοιμηθώ με το air contition ανοιχτό στο full
Η επόμενη μέρα ήταν πολυ δύσκολη δεν μπορούσα να κουνηθώ ούτε καν να γυρίσω πλευρό στο κρεβάτι.
Η φίλη που ήμασταν μαζί διακοπές φρόντισε να μου βρει άμεσα ένα γιατρό και να τον φέρει στο δωμάτιο για να με εξετάσει
Εκτός απο τον πόνο είχα αρχίσει να σκέφτομαι και την παρουσία του γιατρού στο δωμάτιο αλλά και την εξέταση...
Κάνοντας μια μικρή παρένθεση στην ιστορία μου ήθελα να μοιραστώ ότι είμαι λάτρης του ιατρικού φετιχισμού και της εξέτασης που περιλαμβάνει οπότε οι σφυγμοί μου είχαν ήδη αρχίσει να ανεβαίνουν χωρίς να ξέρω βέβαια τι θα ακολουθούσε...
Μετά απο λίγη ώρα ο γιατρός μπαίνει στο δωμάτιο και αρχίζει να με ρωτάει συμπτώματα κλπ
Δεν άργησε να βγάλει τη διάγνωση της οξείας ψύξης και αμέσως με ενημερώνει πως θα πρέπει να μου κάνει μια ένεση για να με ανακουφίσει.
Σαστισα δεν το περίμενα. Είχα χρόνια να κάνω ένεση και δεν το είχα συνδέσει με το φετιχ μου για την εξέταση
Γύρισα μπρούμυτα και κατεβασα το εσωρουχό μου ενώ ο γιατρός ετοίμαζε το cocktail των 2 ενεσεων.
Ένοιωσα το οινόπνευμα με το βαμβάκι να δροσίζει το γλουτό μου και έσφιξα τα δόντια και τα χέρια μου
Το τσίμπημα δεν το κατάλαβα σχεδόν καθόλου το φάρμακο όμως ήταν που πονούσε αρκετά.
Αφού τελείωσε η ένεση οι εντολές του γιατρού ήταν να παρα μείνω στο δωμάτιο να μην κουράζομαι και ότι θα είμαι πολυ καλύτερα το απόγευμα.
Ενιωσα περίεργα μόλις έφυγε!!!
Το τσουκσιμο και ο ελαφρύς πόνος στον πωπό μου μου άρεσε και η όλη διαδικασία με εξιταρε

Υστερα από αυτη την αναπάντεχη εξέλιξη ήταν φυσικό να μην μπορω να ησυχασω. Μέσα στο μυαλό μου στριφογυριζε η σκηνή σε συνδυασμό με την ένεση και τον πόνο μετα από αυτή.
Παρ´όλο που ήμουν λίγο καλύτερα την επόμενη μέρα πήγα στο γιατρό όπως μου είχε υποδείξει για να με δει και να μου δώσει θεραπεία
Είχα προετοιμαστεί κατάλληλα και από τον χώρο αναμονής και όταν μπήκα μέσα ήμουν έτοιμη για μια ακόμη εμπειρία σε αλλό περιβάλλον, ιατρείου
Ο γιατρός με εξέτασε και παλι και μου σύστησε να κάνω 5 ακόμη μονές αυτή τη φορά ενέσεις αφού βέβαια μου έκανε άλλη μια εκείνος
Η εμπειρία ήταν διαφορετική
Ενιωσα και λίγο ντροπή γιατι αυτή τη φορά ήμουν όρθια ακουμπησμενη στο εξεταστικό κρεβάτι με κατεβασμενο το μαγιώ μου
Ο πόνος ήταν μεγαλύτερος αυτή τη φορά γιατι η ένεση έγινε στην αριστερή πλευρά και δεν ήμουν κατάλληλα προετοιμασμένη.

Συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου