Κυριακή 18 Ιουλίου 2010

 Δημοσιεύω την ιστορία του φίλου Άρη σε ανάρτηση.
Για εμένα όλα άρχισαν στην ηλικία των 7 χρονών. Ήμουν άρρωστος με ιλαρά και ο γιατρός μου έδωσε ενέσεις. Θυμάμαι ακόμα πόσο φοβόμουν και πονούσα.Που να φανταστώ τότε τι θα γινόταν αργότερα. Θυμάμαι τη μάχη που γινόταν για να μου κατεβάσουν τη πυτζάμα και να με κρατήσουν ακίνητο. Θυμάμαι πόσο έσφυγγα το κωλαράκι μου με αποτέλεσμα να πονάει περισσότερο και τις φωνές και τα κλάματα που έκανα.
Μετά από αυτό έκανα μερικά εμβόλια στο σχολείο.Εκεί αναγκαστηκά καθόμουν να μου τα κάνουν . Τότε διαπίστωσα ότι μου άρεσε να βλέπω να κάνουν το εμβόλιο στους συμμαθητές μου και φανταζόμουν πως θα ήταν να τους τρυπούν το κωλαράκι τους.
Στα 15 μου παρουσίασα ιγμορίτιδα και με τρόμο άκουσα το γιατρό να συστήνει 36 ενέσεις (1 την ημέρα). Τη πρώτη ημέρα περίμενα με φόβο να έρθει η ώρα. Ήρθε ένας φαρμακοποιός γύρω στα 40.
Στο σαλόνι του σπιτιού τον έβλεπα να ετοιμάζει τη σύριγγα με το φάρμακο . Ετοίμασε τη σύριγγα και πήρε και το βαμβάκι με το οινόπνευμα . 
"Χαλαρωσε Άρη μπρούμητα στο καναπέ" είπε "και κατέβασε λίγο το παντελόνι σου" . Το έκανε αλλά όπως τον έβλεπα να πλησιάζει με τη σύριγγα σε οριζόντα στάση ένιωσα έναν ερεθισμό. Ένιωσα το οινόπνευμα στο γλουτό μου και μετά τη βελόνα να μπαίνει μέσα. Πόνεσε. Έκανα ένα "αχ" αλλά ταυτόχρονα το φάρμακο που έμπαινε μέσα μου με έτσουζε αρκετά. Όμως ο ερεθισμός μου ήταν πολύ έντονος . Σε λιγότερο από ένα λεπτό τελείωσε. Ξανά το βαμβάκι με ακούμπησε και ένας μικρότερος πόνος καθώς ένιωθα τη βελόνα να βγαίνει. "Έτοιμος" μου είπε ."Μπορείς να ανεβάσεις το παντελόνι σου". Κάθησα λίγο ακόμα για να μην δει πόσο καυλωμένος ήμουν. 
Από τότε περίμενα κάθε μέρα να έρθει η ώρα για την ένεση , που βέβαια πονούσε αρκετά. Αργότερα όταν μπορούσα ,έλεγα στο γιατρό , με διάφορες προφάσεις να μου δίνει ενέσεις. Έτσι μέχρι τα 19-20 χρόνια μου "έφαγα" αρκετές. Στα 20χρόνια μου άρχισα νακάνω ενέσεις σε φίλους μου. Θυμάμαι τη πρώτη φορά που έκανα σε έναν φίλο μου . Πονούσε αρκετά και φώναζε...
Από τότε έχω κάνει σε πολλούς (και αρκετές).
Τώρα μου αρέσει κυρίως να κάνω αλλά δεν έχω αντίρρηση να νιώσω και τη βελόνα...
Αν κάποιος ενδιαφέρεται μπορώ και να του κάνω και να μου κάνει.

3 σχόλια:

  1. Αγαπητέ Άρη σε ευχαριστώ πολύ για τη δημοσίευση της εμπειρίας , ιστορία σου.

    Ήθελα να σε ρωτήσω αν έχεις σηναντίσει κανέναν άλλο, άλλη που να ξέρεις οτι του αρέσει να κάνει ή να του κάνουν ενέσεις.
    Το έχεις κάνει ποτέ στα πλαίσια του ιατρικού φετίχ ή μόνο για ιατρικούς λόγους?
    Από την εμπειρία σου ποιοι προτιμούν τις ενέσεις οι άντρες ή οι γυναίκες

    Ευχαριστώ και πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω συναντήσει κάππιον που του αρέσει να κάνει και μου έχει κάνει αρκετές φορές.
      Μέχρι τώρα έχω κάνει σε αρκετούς άνδρες,είτε για ιατρικούς λόγους είτε στα πλαίσια "παιχνιδιού".
      Μου έχουν κάνει και γυναίκες νοσοκόμες για ιατρικο'ύς λόγους,αλλά δεν έχω κάνει π[οτέ σε γυναίκα.
      Οι αντιδράσεις των ανδρών 9!8-42) ποικίλουν.
      Αρκετοί φοβούνται αλλά ωτρέπονται να το δείξουν

      Διαγραφή
    2. Γειαα θα ηθελα πολυ να μου κανεις ενεση

      Διαγραφή